VšĮ „Trakų švietimo centras“, įgyvendindamas vietos projektą „Mokytis – tobulėti – veikti“ Nr. TRAK-LEADER-1C-M-6-1-2019 tęsia projekto veiklas ir organizuoja (dviejų dienų) seminarą ,,Internetinis marketingas ir rinkodara“, kuris vyks 2020 m. birželio18-19 dienomis Trakų suaugusiųjų mokymo centre, Birutės g. 42, Trakai.
Tikslinė mokymų grupė – Trakų krašto vietos veiklos grupės potencialūs vietos projektų pareiškėjai ir jų vykdytojai.
Kviečiame dalyvauti. Žemiau rasite mokymų programą.
Norinčius išmokti internetinio marketingo ir rinkodaros gudrybių prašome registruotis el. p. [email protected] iki 2020 m. birželio15 d.
Pastaba: Dalyvių skaičius ribojamas.
Seminaras ,,Internetinis marketingas ir rinkodara“
Birželio 18 -19 dienomis, 9.00-16.00 val.
Trakų suaugusiųjų mokymo centras, Birutės 42, Trakai
PROGRAMA
Mokymų tikslas: suteikti vietos projektų galimiems pareiškėjams naujų žinių ir praktinių įgūdžių apie internetinį marketingą, pažangios internetinės svetainės analitiką ir monitoringą, elektroninių laiškų rinkodarą ir kitus klausimus.
Pageidautina, kad dalyviai turėtų nešiojamus kompiuterius.
I –a diena
Laikas |
Temos |
9.00-10.30 |
Teorinė dalis. Internetinio marketingo ir rinkodaros priemonės – el. pašto rinkodara, Google Ads, SEO, socialinių tinklų rinkodara, tinklaraščiai, tinklalaidės, nuomonės formuotojų rinkodara. (visa grupė bendrai) |
10.30-10.45 |
Kavos pertrauka |
10.45-12.15 |
Praktika (grupė dalijama į dvi dalis). Registracija Google Ads sistemoje, paieškos kampanijos kūrimas. |
12.15-12.45 |
Pietų pertrauka |
12.45-14.15 |
Praktika (grupė dalijama į dvi dalis). Registracija Google Ads sistemoje, paieškos kampanijos kūrimas. |
14.15-14.30 |
Kavos pertrauka |
14.30-16.00 |
Darbų apibendrinimas. Individualiai pasirinktų internetinio marketingo ir rinkodaros priemonių pritaikymas savo verslo veikloje – analizė ir aptarimas. |
II- a diena
,,Internetinis marketingas ir rinkodara’’
Birželio 19 d. 9.00-16.00 val.
Laikas |
Temos |
9.00-10.30 |
Teorinė dalis. Internetinio marketingo ir rinkodaros priemonių tendencijos – remarketingas, žaidybinimo elementai, įtraukiančio turinio kūrimas (visa grupė bendrai). |
10.30-10.45 |
Kavos pertrauka |
10.45-12.15 |
Praktika (grupė dalijama į dvi dalis). Google Ads vaizdinės reklamos kūrimas. |
12.15-12.45 |
Pietų pertrauka |
12.45-14.15 |
Praktika (grupė dalijama į dvi dalis). Google Ads vaizdinės reklamos kūrimas. |
14.15-14.30 |
Kavos pertrauka |
14.30-16.00 |
Darbų apibendrinimas. Internetinio marketingo ir rinkodaros priemonių tobulinimas savo verslo veikloje – biudžetas, turinys, vykdymo grafikas. |
Mokymo metodika: paskaita, informacijos pateikimas; konkrečių atvejų analizė, pavyzdžiai; savarankiškas darbas; savarankiškų darbų pristatymas; refleksija.
Mokymų trukmė: 8- ak. valandos (9.00 – 16.00 val.).
Dalyvių skaičius – 25.
Lektorė: M. Romerio universiteto, Komunikacijos instituto studijų programos ,,Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara‘‘ vadovė Gintarė Gulevičiūtė.